top of page

FCPO | #ewp Intraday Ultra-Subwave | TP Hit!!!


Perkongsian saya di grup telegram RI Analytics Futures hari ini, dimana intraday FCPO jangkaan TP pada 2154 sudah tercapai dan setakat posting ini pada pukul 4.16 paras 2154 kekal paras tertinggi bersamaan jangkaan TP sy menggunakan strategi #ewp. Anda boleh lihat gambaran chart yang saya sertakan sekali. . Strategi #ewp ini saya kongsi, coaching secara PERCUMA tanpa sebarang caj atau yuran, untuk maklumat lanjut rujuk butiran dibawah (y) . . Saya memberikan servis coaching berdagang intraday FCPO secara PERCUMA kepada mereka yang berminat untuk mendalami ilmu futures FCPO dari asas teknikal sehingga ke advance terutama strategi #ewp boleh hubungi saya. Syarat wajib perlu ada akaun Futures dengan RHBIB dibawah saya beserta deposit (sebagai komitmen) untuk mendapatkan sesi coaching private 1-on-1 tanpa had tanpa yuran dan juga potensi masuk grup telegram tertutup RI Analytics Futures. . Maklumat lanjut ada dibawah, terima kasih (y) . . . Ridzuan Ibrahim (RI) Equity & Futures Broker Dual License Remisier (CMSRL) Certified Chartist (MSTA-UK) (MATA-MY) . Webpage --> https://ridzuanibrahim.wixsite.com/freecoachingsahamcpo . Whatsapp --> www.wasap.my/601135652025 . Youtube Channel --> https://www.youtube.com/channel/UCawH7C-OeOi7To9tuHI14Tw . *hubungi PA sy melalui whatsapp atau email terus dari webpage utk maklumat lanjut berkenaan sesi FREE coaching. . #FreeCoachingSaham #FreeCoachingFcpo #FreeCoachingGold#FreeCoachingCrudeOil #FreeCoachingSbo #FreeCoachingFKLI#24YearStillGoingStrong #LifeTimeSupport #BursaMalaysia #BursaDerivatives#RI


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page