top of page

Tradesmart Charting | Upgraded


. Rata-rata apabila melabur/trading akan ada masanya kita nak mencari informasi atau berita berkenaan sesuatu saham yang diminati, kadang-kala nak mencari informasi pun memakan masa dan agak melecehkan.

. Dengan Tradesmart hanya dengan menggunakan carta sahaja semua maklumat berada dihujung jari anda (y). Anda boleh mendapatkan Corporate News, Insider Trades, Financial Results, Annual Reports, News, Dividen dan lain-lain lagi 100% hanya melalui penggunaan chart sahaja. Tak perlu untuk mencari informasi di tempat lain dimana pada chart akan pin-point tarikh yang tepat bila berita dilaporkan.

. Berminat hendak tahu lebih lanjut sila hubungi saya dengan membaca butiran dibawah.

. Terima kasih.

. Saya memberikan servis coaching Saham PERCUMA kepada mereka yang berminat untuk mendalami ilmu pelaburan. Perlu ada asas saham untuk mendapatkan coaching PERCUMA dengan saya, akan diajar cara mengkaji financial/fundamental analisis dan juga teknikal analisis, trading setup menggunakan strategi #lejen dan #bodo juga akan dikongsi. Syarat wajib perlu ada akaun saham dengan RHBIB dibawah saya beserta deposit (sebagai komitmen) untuk mendapatkan sesi coaching private 1-on-1 tanpa had, tanpa yuran dan juga potensi masuk grup telegram tertutup RI Analytics Saham.

. Maklumat lanjut ada dibawah, terima kasih (y)

. Ridzuan Ibrahim (RI) Remisier/CFBR Equity & Futures Broker Dual License Remisier (CMSRL) Certified Chartist (MSTA-UK) (MATA-MY)

.

Webpage --> https://ridzuanibrahim.wixsite.com/freecoachingsahamcpo

.

Whatsapp --> www.wasap.my/601135652025

.

Youtube Channel --> https://www.youtube.com/channel/UCawH7C-OeOi7To9tuHI14Tw

.

*hubungi PA sy melalui whatsapp atau email terus dari webpage utk maklumat lanjut berkenaan sesi FREE coaching.

. PENAFIAN | DISCLAIMER: Aktiviti pelaburan/dagangan di pasaran saham ataupun pasaran hadapan (futures) melibatkan risiko dan tidak sesuai kepada semua orang. Toleransi terhadap ganjaran mahupun risiko perlu difahami sebelum memulakan aktiviti pelaburan dan dagangan di pasaran saham atau pasaran hadapan (futures). Peringatan ini hanya sekadar ekspresi perkongsian idea dan tiada saranan untuk membeli atau menjual sesuatu saham ataupun pasaran hadapan (futures). Segala risiko atau ganjaran daripada transaksi pelaburan keatas dagangan saham dan pasaran hadapan (futures) adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri.

.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page