top of page

KLCI | Apo Nak Dikato


.

. . Bacaan dari struktur pasaran KLCI berada pada paras support HL iaitu 1636 mata dan buat masa ini sedang berdansa pada paras ini walaupun masuk minggu ke-6 berita melaporkan KLCI nak naik ke paras 1700 mata.

. Dari segi asas struktur KLCI sememangnya paras support penting HL adalah 1636 mata, tapi jika kajian keatas struktur #dhl, teknik #dhl hanya student TSTA saya tahun 2017 ke bawah sahaja tau, kiraan #dhl berada pada kiraan ke-3 dan paras sokongan kuat sekitar 1597 mata.

. Anggap #dhl adalah bayangan EW dimana EW berasaskan pada 12345-abc (bersamaan L H HL HH etc) manakala #dhl pula kiraan berpaksi pada 4-8-12 dan 12 kebiasaanya adalah end trend, EW en wave 5 pula adalah end trend.

. #dhl ni sedap untuk sauk bottom, kena gaya memang sauk bottom betul, nama lain #dhl adalah "bone of sakata" cuma aplikasi teknik ini tidak diajar secara detail walaupun didalam buku Steve Nison candlesticks pun hanya ada sehelai beritahu berkenaan teknik ini.

.

.

Saya memberikan servis coaching Saham PERCUMA kepada mereka yang berminat untuk mendalami ilmu pelaburan. Perlu ada asas saham untuk mendapatkan coaching PERCUMA dengan saya, akan diajar cara mengkaji financial/fundamental analisis dan juga teknikal analisis, trading setup menggunakan strategi #lejen dan #bodo juga akan dikongsi. Syarat wajib perlu ada akaun saham dengan RHBIB dibawah saya beserta deposit (sebagai komitmen) untuk mendapatkan sesi coaching private 1-on-1 tanpa had, tanpa yuran dan juga potensi masuk grup telegram tertutup RI Analytics Saham.

.

Maklumat lanjut ada dibawah, terima kasih (y)

.

Ridzuan Ibrahim (RI)

Remisier/CFBR

Equity & Futures Broker

Dual License Remisier (CMSRL)

Certified Chartist (MSTA-UK) (MATA-MY)

.

Webpage --> https://ridzuanibrahim.wixsite.com/freecoachingsahamcpo

.

Whatsapp --> www.wasap.my/601135652025

.

Youtube Channel --> https://www.youtube.com/channel/UCawH7C-OeOi7To9tuHI14Tw

.

*hubungi PA sy melalui whatsapp atau email terus dari webpage utk maklumat lanjut berkenaan sesi FREE coaching.

.

.

PENAFIAN | DISCLAIMER: Aktiviti pelaburan/dagangan di pasaran saham ataupun pasaran hadapan (futures) melibatkan risiko dan tidak sesuai kepada semua orang. Toleransi terhadap ganjaran mahupun risiko perlu difahami sebelum memulakan aktiviti pelaburan dan dagangan di pasaran saham atau pasaran hadapan (futures). Peringatan ini hanya sekadar ekspresi perkongsian idea dan tiada saranan untuk membeli atau menjual sesuatu saham ataupun pasaran hadapan (futures). Segala risiko atau ganjaran daripada transaksi pelaburan keatas dagangan saham dan pasaran hadapan (futures) adalah dibawah tanggungjawab anda sendiri. Tiada keuntungan tetap atas setiap pelaburan dan juga prestasi lampau tidak akan menjanjikan prestasi yang sama pada masa akan datang.

.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page